lördag 7 juli 2012

Jordgubbsduk


Jordgubbar det är mums det. När de inte finns att äta, så kan jag nu istället beskåda dom på vår nya köksduk.



Mitten delen är ett tygkit ifrån Tyger o Ting. Men jag ville ha en duk istället för en festremsa så jordgubbstyget som jag hittade hos Tyger o Ting blev perfekt till.


Nu har semestern börjat. Detta är det första projekt som har färdigställt, förhoppningsvis kommer det bli många fler. Flera sydagar är inbokade under semestern så många timmar kommer att tillbringas vid symaskinen för att färdigställa påbörjade projekt samt att jag självklart kommer att påbörja några nya också.

Kram Gun

18 kommentarer:

  1. Håller med Dig att den är mumsig!

    SvaraRadera
  2. Smaskens! Riktigt sommrig.

    SvaraRadera
  3. Åhh, så söt och minsann om inte jag också har ett jordgubbstyg på lager, man blir ju riktigt sugen:O)) Kram Immi

    SvaraRadera
  4. Åh, den ble lekker. Skikkelig sommersus over den der ja. Nydelig.

    SvaraRadera
  5. Oh,härlig är den
    Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  6. Jag var tvungen att gå ut på tomten och se om mina jordgubbar var kvar!!! Läcker duk!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad fint med den breda kanten. Så snyggt med jordgubbstyget.

    SvaraRadera
  8. Flott og sommerlig løper!

    SvaraRadera
  9. Mer än mumsigt, urmumsigt. Annika

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig jordgubbsduk du har sytt! Kram

    SvaraRadera
  11. Härlig löpare - kram fr Lisa i Lysekil som snart ska äta dessa läckerheter!

    SvaraRadera
  12. Så himla läcker!! kram Veronica

    SvaraRadera
  13. Verkligen härliga jordgubbar. Ser jättegoda ut. Och inte minst en underbar löpare

    SvaraRadera
  14. Du har helt rät, en helt läkker, läkker löpar.
    Jordgubbar er bare mums og så er det sommar :-)
    Jag har det samma jordgubs tyg på lager, så den MÅ på " to-do" listan.
    Knus
    Vibeke i DK

    SvaraRadera
  15. Nydelig løper! Du har forresten en flott blogg. Jeg legger meg til som følger. :o)

    SvaraRadera
  16. Frestande! Så läcker! Kram Katarina

    SvaraRadera
  17. Fina gubbar, och vad bra att kunna få sommarkänslor året om hemma i köket :-)

    SvaraRadera