fredag 14 januari 2011

Necessärer


Äntligen har jag sytt klart något på det nya året.

Först blev det en omgång av Cristels necessärer, när jag sydde förra omgången så blev det tyg över och det räckte precis till en omgång till. Dessa fick några pärlor på sig som dekoration istället för små rosetter.

Sedan blev det en omgång till, hittade en lagom tygbit som också räckte precis till, även här blev det pärlor på.

Fler projekt ligger på kö, för att nästan vara färdigt, lite små pill kvar bara, som att fästa några trådar, någon pärla eller någon knapp. Återkommer när jag fått nästa projekt klara.

Kram Gun

24 kommentarer:

  1. Vilka sockersöta necessärer! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Så söta dom är!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Verkligen söta necessärer du har gjort.
    Vad hittade du mönster till dom såg Crystel där men ...Första gången jag känner mig frestad att lära mig!!!

    SvaraRadera
  4. Det var lätt att kommentera!!!!
    Tänk om alla gjorde så!

    SvaraRadera
  5. Jättesöta necessärer!!!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Läckra!! kram Veronica

    SvaraRadera
  7. Så ljuvliga necessärer, jättefint jobbat!

    SvaraRadera
  8. Så söta de är! Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Dom är bara sååå söta!!! / Kram

    SvaraRadera
  10. Hur söta som helst, sockersöta... verkar vara ett bra mönster, med knäppen i mitten.. Kram o krya på dig! Immi

    SvaraRadera
  11. Jättesöta necessärer, men så trist att du är sjuk, men krya på dig! Kram Catarina

    SvaraRadera
  12. Hur söta som helst!

    Lena i Huskvarna

    SvaraRadera
  13. Ljuvligt söta! Kram Katarina

    SvaraRadera
  14. Hej
    Nämen nu har jag ju hittat dig...Gun!
    Förlåt. Och vilka fina saker du sytt...bir helt betagen ju. Ha de fr. maria

    SvaraRadera
  15. Jag länkar mig också hos dig......:)

    SvaraRadera
  16. Vilka små läckerbitar du har sytt Gun!
    Kram Carin

    SvaraRadera
  17. Söta nåt helt otroligt! Du är så bra på att sy!

    SvaraRadera
  18. Jättesöta och med dubbla löpare på kedjan!

    SvaraRadera
  19. Men vilka fina nessar du sytt. Så söta som godis.

    SvaraRadera